viernes, 4 de octubre de 2013

Publicitat constant o publicitat esporàdica

En aquest post comparem els avantatges de fer una publicitat constant front a una publicitat esporàdica.

Quan ens plantegem publicitar un producte del nostre comerç, pensem en quina cosa pot ser interessant per a un client, per tant ens fem plantejaments estratègics de l'empresa.
La publicitat és una forma de comunicació de l'empresa, una ferramenta de les relacions públiques per a tractar amb els diferents grups de persones que interactuen amb la nostra organització cada dia.
Un anunci té un públic objectiu, un tipus de persona a qui va dirigit. Hem de conèixer les preferències d'aquesta persona, per a que es senta atreta per l'oferta.

Crear una imatge positiva per a l'empresa és una de les finalitats de la publicitat, no és el preu l'únic factor que influeix en que un client compre, és més important la imatge positiva que el client tinga de l'empresa. Els anuncis, per tant, poden anar orientats a vendre qualitat en comptes d'un preu baix.

Es pot influir sobre les variables que hem nomenat: fent publicitat constant és més fàcil seguir una estratègia d'empresa, poder atraure a diferents tipus de persones i nous clients; fent publicitat constant és més fàcil aconseguir una imatge positiva al llarg del temps per a fidelitzar clients.



Quan decidim fer publicitat hem de pensar en quina quantitat de diners volem i podem gastar, pensa en un pressupost anual, nosaltres et podem proposar solucions.

La imatge de l'empresa es com una carrera de fons
Foto: Club Atletisme Sant Joan



No hay comentarios :

Publicar un comentario